Stopp i galoppen!

Nu var det exakt en timme sen som man kom hem, Heidi skulle egentligen skos men eftersom hon har sitt sår så fick hon bara på sig brodd och ska skos nästa vecka. Såret ser väldigt mycket bättre ut nu och svullnaden är nästan helt nere, det gillar vi! Idag red jag ut med sandra och vi fick rida på en stor äng, vi skrittade, travade och galopperade lite, det var verkligen jätte mysigt och sitta uppe på häst ryggen igen.
Heidi gick väl sådär lite olydig och ville inte riktig sänka sig helt men tillslut så gick hon jätte fint! Hon var så gullig för jag och sandra skulle galoppera lungt upp för en backe men nej sadnra drog allt vad hon hade och heidi fick värsta dampen och började galoppera jätte långsam och med korta korta galoppsprång och var och varannat galoppsprång så gjorde och små luftsåprång och så skulle hon hoppa över alla vatten pölar som hon såg...
söta ponnyn.

I morgon har min medryttare Martina henne, det är lite skönt att ha nån dag i veckan och bara gå hem och göra absolut ingeting. Eller vad tycker ni? Har ni er häst alla 7 dar i veckan själv?


en bild på mig och min söta lillasyster Vera!
Btw glöm inte och ställa frågor till frågestunden ;)


Kommentarer
Postat av: Jonaheli

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-18 @ 13:23:38
URL: http://jonaheli.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0