sjuk

Idag är man sjuk inte så jätte roligt, huvudet dunkarn som f*n just nu men men, man får i alla fall slippa plugget och bara vara hemma och kolla på tv.

Igår så var ju jag och Sandra på horse show det var väldigt trevligt vi gick på den sista showen och såg b.la hoppningen. Jag köpte inte så mycket jag köpte tre schabrak ett gg vitt tävling schabrak och två dressyr schabra i vitt och marinblått. Sen köpte jag ett vitt fleec täcke som jag tror Heidi blir jätte fin i!
Jag kollade på JW och gpa hjälmar och vet fortfarande inte vilken som jag vill ha ännu men jag tror nog att det lutar mot en svart JW hjälmen. Bilderna på det som jag kommer upp ikväll tror jag, orkar inte röra mig ur soffan xD


jag får se hur det blir med Heidi idag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0