Om Heidi

Heidi ♥ 
tysk ridponny f. 2002

vi köpte Heidi i augusti 2010, vi hittade henne på ett försäljnings stall utanför nyköping. När vi först såg henne blev jag och mamma alldels förälskade i henne. :)

Nu lite snabb info om Heidi som ponny.
hon är världens snällaste och den bästa ponnyn som man kan tänka sig (det tycker då jag). Hon är ett fux sto med vit bläs, hon har som två olika hästar i en och samma kropp. inne i stallet så är hon jätte lung och hetsar inte upp sig i onödan men så fort man kommer ut ur stallet och ska rida så blir hon en helt annan häst. Hon är en ponny med mycket fart hon är inte så mycket utbilodad jag håller just nu på och tränar upp henne så att vi snart kan komma ut på hoppbanorna. Hon älskar verkligen och hoppa och ställer alltid upp för en, hon skulle aldrig skena med någon och hon har ett hjärta av guld. Det finns inget negativ om henne eller jo när hon blir brunstig så kan hon bli lite seg och "död" för allt. Hihih men annars så är hon den perfekta ponnyn :D


Min söta lilla ponny! // Maja


Kommentarer
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

nu har jag satt in bildlänken! (:

2010-11-05 @ 20:42:03
URL: http://equestrians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0