JW vs Gpa

john whitaker hjälm vs Gpa speed speed air hjälm
 vilken hjälm tycker ni är snyggast, skönast? Jag tycker båda är lika snygga john whitaker hjälmen är mer stilren men sgpa peed air hjälmen är lite snyggare. JW hjälmen kostar runt 3 000 kr och gpa hjälmen kostar runt 5 500 kr, så JW är mer sprisvärd. Själv funderar jag på att köpa en JW hjälm för att den är snygg skön och billigare än gpa hjälmen men om jag hade fått vilken hjälm som jag ville vet jag inte vilken  jag skulle vilja ha, vill såklart ha båda men vem vill inte det?`
vs


Kommentarer
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

förut lutade jag åt gpan men nu så älskaaar jag john whitaker hjälmarna. Så det får bli den ;)

2010-11-26 @ 07:59:36
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - satsande ponnyryttare

JW är bäst! Helt underbara! :D

2010-11-26 @ 11:04:43
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0