Hoppning!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet och idag hoppade vi! det var inte så många hinder utan vi började med att trava över några travbommar och sen hoppa två hinder efter varandra. Heidi har stått i 3 veckor och jag började rida henne igen för en vecka sen och hon har haft det lite svårt med att galoppera. Men nu var hon jätte duktig och man märker att hon har utvecklas otroligt mycket i galoppen, hon orkade galoppera i kurvan(om hon kom i rätt galopp dåra) och mot hindret. Hon tänder verkligen till när hon hoppar och innan hindret gör hon små luft språn, jätte söt är hon och det är verkligen rolig och rida när det går så j*vla bra och att man märker att hästen gillar det! jag hade på mtt fina fina gg träns som hon passar så bra i jag vet inte riktig vad färgen heter men tror nog att den heter honey eller något, jag köpte ett nytt bett till henne igår som var guld och det passade jätte bra på henne :D jag har ridit med några oliak bett och jag märker att hon trivs bäst med tre delat, hon är väldigt fin i munnen så man måste inte ha så skarpt bett på henne och det tycker jag bara är bra.

jag tog med mig kameran till stallet men glömde att säga till att mamma skulle filma/ta kort så jag slänger in ett gammal kort på Heidi när min lillasyster Elsa rider.

Älskar den här bilden hon ser så maffig ut! // Maja


Kommentarer
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

visst! Om du söker på bildlänk i sök så kommer det fram ett inlägg och den bilden kan du ta :) Vilken bild ska jag ta? ((:

2010-11-04 @ 13:54:14
URL: http://equestrians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0