En fråga

fick en fråga av en bloggläsare som jag tänkte svara på
Vilken snyggt stall och anläggning ni verkar ha! vart står du ? :)
svar: tack så mycket! Jag tänkte berätta lite om vårat stall.
Vi står på ett stall som heter juringe ridsällskap, det ligger vägg i vägg med en ishockey hall och stora fotbollsplaner ( inte så populär direkt), det ligger bakom kungens kurva! vi har ett rätt så nybyggt stall och det är väldigt fräscht och fint! 15 boxar finns det och 2 st av dom är extra stor för lite större hästar. vi har ett sadelkammare, ett fika rum och en stor foderlada. Vi har vinter och sommarängar , vinter ängarna är inte så jätte bra om man frågar mig men min ponny har den bästa hagen, äppelhagen heter den och där går hon med Julie och Sessan. Sommarhagarna är då mycket bättre stora och fina med mycket gräs.
Vårt stall ligger bredivd gömmargårdens ridskola och med dom delar vi på ett litet ridhus,en stor volt och en cafeteria. Vi har inte så fina ridvägar men vi rider oftas ut i skogen där man  inte får rida och där är det väldigt fint och rida ;) jag kan försöka ta några kort på stallet ridhuset osv vidare om ni vill det?

Jag hoppas det besvarde din fråga:)
komentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Tomasolea

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-05-18 @ 10:15:21
URL: http://tomasolea.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0