tur att det finnns snö så att man landar mjukt!

Idag så ramlade jag av, första gången på heidi faktis :D roligaste var när jag hade ramlat av och låg i snön så var jag faktis glad(!!) helt sjukt xD
Men annrs så gick ridturen jätte bra hon fattade jätte fint i både höger och vänster jag blev fett glad. Sen var hon sjukt fin i traven också och jag fick jätte många komentarer när jag var ute och red idag av folk som tyckte att hon var så vacker. Min fina lilla ponny blir så glad i hjärtat när man ser henne!

Nu blir det film mys jag känner mig ganska sliten är jätte förkyld och har ont i ryggen och huvudet efter fallet, jag gjorde en jätte fin volt i luften innan jag ramlade i snön :P Så därför blir det ingen utgång eller att man är med någon utan jag ska sitta här med massor av onyttigt och kolla på green zone och book of eli med pappa!

Imorgon ska jag och sandra tolka, ska bli super roligt!
Vi skulle egentligen tolka bakom julie för att hon är lite lungnare men eftersom hon är halt så ska vi pröva på Heidi... hihi det kan sluta hur som helst. Jag glömde min kamera hemma hos mamma ( är hos pappa nu) men ska sno med mig pappas kamera som man även kan filma med ;) Så det blir lite fina vinter bilder på hästarna och kanske när vi tolkar och kan försöka få någon som kan filma oss!

jag måste verkligen skaffa nya bilder till bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0