svar

alexandra om onödig lista:
Sämsta minne med? Då vi gick omkull efter några dar som jag hade haft henne
Vad hände då ? :O :D

Svar: När jag fick heidi så hade hon blank slita skor och hon så hade en sadel som tryckte på hennes rygg när man gjorde halt. Så när vi var ute och red och skulle korsa en väg så skulle jag göra halt och vänta på en kompis. Men då små stegrade sig Heidi, hon hade hållt på med lite sånt dom första dagarna som om hon ville testa mig lite, och jag lät henne gå framåt men sen andra gången som jag skulle göra halt så gick ponnyn som vi red ut med förbi henne och hon ställde sig rätt upp och ner på bakbena. Sen så tappade hon fästet och hamnade nästan på den andra ponnyn men hon lade sig typ ner på asfaltet. Jag kommer inte ihåg när hon föll omkull då är allt svart utan jag kommer bara ihåg när hon ställde sig upp och sen när mitt ben var fast under henne. Men som tur var så gjorde inte Heidi illa sig jag tror mest att hon blev förvånad över att hon tappade fästet eller vad man ska kalla det. Sen när jag hade suttit upp igen så försökte hon bara en gång men då blev jag förbannad och nu håller hon inte på med såna saker längre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0