så mycket att göra på så lite tid!

Nu är det tredje gången som jag skriver det här inlägget datan fuckar upp sig och ja jag vete fan vad den gör..
Men på fredag sätts betygen och alla lärare ska ha alla prov och sånt den här veckan..suck
Är så jävla skoltrött men vem är inte det  säg ?
en Det kommer inte att bli så jätte bra uppdatering dom här dagarna för har så sjukt mycket och vill ha bra betyg nu när man går i nian :D

men såhär ser i alla fall planeringen ut i skolan..
*Onsdag- kemi prov
hade det idag och tror nog att det gick ganska bra hade inte pluggat så mycket men man får väl bara hålla tummarna
*Torsdag- musik prov -.-
*Fredag- so prov, inlämning av en labbrapport i no och en redovsning i so också.....

Nu måste jag plugga so och musik men efter den här vekcan så är det nästan jullov för mig :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0