Heidi

har inte uppdater men i måndags så skrittade jag bara ut med sandra och linnea i 20 min. Hon fick en liten vilodag för hon hade gått ganska hårt och vill inte att hon ska få världens träningsvärk som förra gången så att hon såg halt ut..
Tisdag-  igår red jag ut på grusvägen och jobbade mycket med hennes galopp. Hon gick verkligen jätte fint på slutet och fattade verkligen jätte jätte jätte fint på slutet. hon fattade jätte fins till höger också men hon vill helst fatta till vänster mend et kommer väl snart. Och man märker att hon har fått mera ryggmuskler för förut så när man galopperade så drog hon ner ryggen och upp med huvudet men igår så jobbade hon verkligen nre med huvudet och upp med ryggen ! Det är såna här stunder som man märker att allt ens slit faktis är till någon nytta. Jag red väl i ca 50 min och när jag kom in var hon alldels svettig söta lilla ponnyn! :D
Onsdag- idag har min medryttare henne och var nere en stund och fixade med höt och hon skulle rida med sandra och linnea inne i ridhuset.

Imorgon kommer en ny häst till vårat stall och han ska stå bredvid Heidi :D
Hon har inte riktigt gillar valacker förut men hon kommer säkert älska Larry som han heter, han är stor brun och väldigt ståtlig!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tror det kommer att gå jättebra, hon gick bara med valackar när jag hade henne :)

2010-12-10 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0